Nezlobte se, ale nebudeme se vyjadřovat ke kompilátorům. Trpělivě a velmi dlouhodobě (v mém případě od roku 1993) budujeme pozici bílkovinných diet, aby se dočkaly co nejširšího uplatnění. S tím je spojené mnohaleté osvětové úsilí, které předcházelo prodeji prvního sáčku. Je vcelku pochopitelné, že jakmile trh vznikne, tak se kdejaký obejda rychle přidá. To je normální jev a je na zákazníkovi, aby si - už podle počtu nabízených příchutí - udělal obrázek sám. Výrobcemi námi nabízených diet jsou renomované potravinářské provozy ve Francii, Belgii či Kanadě, s mnohaletou zkušeností v oboru. Své pacienty edukuji v tom smyslu, že jakýkoliv zdravotnický přípravek, jehož prodej se opírá o reklamu v bulvárních plátcích, je apriorně podezřelý. Někdy mám dojem, že negramotnost nebyla úplně na škodu. Některé naše spoluobčany jsme naučili číst jenom proto, aby se z nich stali čtenáři Blesku. Oni snad nic jiného ani nečtou. Ale o tyto nám rozhodně nejde, ti ať zůstanou obézní na věky. Naším cílovým klientem je člověk, který nemá hlavu akorát na rádiovku, je schopen o sobě přemýšlet a ochoten změnit svoji životosprávu tak, aby po redukci zůstal trvale štíhlý. To je pro nás totiž ta nejlepší reklama. Názor nechť si nicméně učiní každý dle své libosti. Nevadí nám korektní a odborně fundovaná konkurence, naopak, mnoha takových konkurentů si velmi vážím a jsem rád, že nás nutí pořád něco vymýšlet. Kompilující oportunisté mezi ně ale rozhodně nepatří. dr.Ryc